Skoro přesně rok po neobyčejně úspěšném debutu Konec civilizace vydává Martin Hůla aka Bonus svojí druhou LP desku, nazvanou Náměstí míru. Album vychází s artworkem od Sáry Bergmannové a kromě vinylové desky obsahuje CD a kupón na stažení digitální verze v MP3 a FLAC. Deska vznikla docela nenápadně - v dubnu si Bonus do práce donesl mikrofon a čas od času přišel o hodinu dřív než ostatní a zaznamenával nápady, nahraný materiál smíchal a doprodukoval Tomáš Karásek (aka Gargle&Expel, Surreal Madrid Rec.) Deska má specifickou atmosféru a jedinečný zvuk, akustické nástroje Bonus zasazuje do hypnoticky repetitivních struktur, jednotlivé nástrojové linky evokují vrstvení a prolínání smyček, tedy postupy charakteristické pro elektronickou hudbu nebo hiphop, rytmické textury pracují s autentickými nahrávkami nejrůznějších zdrojů, od ťukání do plechovky a tleskání až po kopírku. Středobodem alba ale pochopitelně zůstavají Bonusovy texty, plné mikroskopicky přesně odpozorovaných detailů, postřehů, myšlenek a pečlivě stavěných nálad. Výslednou podobu ovlivnila, vedle producenta Gaexe, i různorodá řádka hostů: houslistka Barbara Barros, zpěvák David Volenec (Prince of Tennis, Colorfactory), jazzový kontrabasista Lukáš Kytnar, banjista Fanda Holý (Kojoti), na steel kytaru hraje zvukař Ondřej Ježek (OTK, Gurun Gurun), producent debutové alba Pe.Klo (Komunisti) nahrál kytaru, ukulele natočil Marek Čulen, hlava labelu Starcastic a v neposlední řadě se na albu mihne herečka a zpěvačka Johana Švarcová (Kazety). Do jedné skladby přispěl v netradiční poloze i americký rapper Lushlife - nahrál mandolínu a vokály.
"Náměstí míru je stav mysli, zen ulice."